برنامه های گالری

فراخوان های گالری

آثاری از نمایشگاه در حال برگزاری

pic04
pic08
pic07
pic06
pic05
pic09

معرفی هنرمندان و اثار

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی

001نمایشگاه گروهی

هنرهای تجسمی

صلح و دوستی (دوره سوم)

 

 

«صبا» میعادگاه سومین حلقه پیوند هنر با صلح و دوستی می شود

🟡با گشایش سومین نمایشگاه گروهی تجسمی «صلح و دوستی»، صبا میزبان روایت هنرمندان جوان ایرانی از این مفهوم بزرگ اخلاقی و انسانی می شود.

 

🖼️به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این نمایشگاه که عصر پنجشنبه 13 آبان در نگارخانه استاد فرشچیان گشایش می یابد، مجموعه ای شامل بیش از 70 اثر در قالبهای:

نقاشی- عکس- حجم- تصویرسازی- گرافیک و پوستر- خوشنویسی- نقاشیخط

از 50 هنرمند را با نگاهی به صلح و دوستی به نمایش می گذارد.

 

🔵آثار این هنرمندان با تکنیکهای متنوع از جمله: پاستل گچی- رنگ روغن- سیاه قلم- میکس مدیا- مداد رنگی- آکرلیک- نقاشی دیجیتال و با گرایشهای مختلف و در سبکهای گوناگون از: رئال، پرتره، آبستره، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، سورئالیسم و... در ابعاد مختلف شکل گرفته و طیفی از جریانهای موجود در هنر معاصر را بازتاب می دهد.

 

🛑دوره سوم نمایشگاه صلح و دوستی که پیش از این دو دوره در برج میلاد تهران بزرگ و برج آزادی برگزار شده بود، نگاه خود را بر گسترش و اشاعه ی فرهنگ صلح و دوستی و عشق در جهان و پرهیزاز هر گونه ظلم دشمنی و پرخاشگری و ارائه قابلیتهای هنری در تجلی بخشی به این فضیلت بزرگ انسانی عصر ما و تاکید بر ضرورت آن متمرکز ساخته است.

 

⭕حضور اساتید و چهره های برجسته و باسابقه از جمله:

مهدی رعیتی، الهام باقری، ترمه دهقان، سحر انتظامی، آزاده یعقوب پور، وحید تک، شهین قیدر شادانی، زهرا نوری مومنی، الهام حسینی در کنار هنرجویان و هنرمندان جوان از ویژگیهای این نمایشگاه است.

 

♦️در افتتاحیه نمایشگاه به ۳هنرمند برجسته لوح تقدیر و به ۳هنرمند از نگاه اساتید جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد و گواهی شرکت در نمایشگاه نیز به تمام شرکت کنندگان تقدیم می گردد.

 

🛑بخش ویژه سومین نمایش صلح و دوستی بروایت نقاشان ایرانی، برگزاری ورک شاپ زنده نقاشی توسط استادان: الهام حسینی، الهام باقری و مهدی رعیتی است که طی آن پرتره موتسارت چهره نامدار موسیقی کلاسیک جهان اجرا و به سفارت اتریش تقدیم خواهد شد.

 

🔸استاد سحر انتظامی مدیر نگارخانه انتظامی و از هنرمندان شناخته شده کشورمان که عضو انجمن نقاشان معاصر و مدیر رویدادهای هنری در زمینه ی برگزاری نمایشگاه های اینترنشنال اروپایی و آسیایی در خارج و داخل ایران در بیش از سه دهه و نویسنده کتاب «زاویه نگاه بر هنر مدرنیسم» است، کیوریتور نمایشگاه و سرپرست این گروه از هنرمندان بوده و دکتر مهدی جاویدپور نیز مشاور رسانه ای نمایشگاه است.

 

🟢صبا تا 19 آبان، همه روزه بجز روزهای تعطیل از 10 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهد بود.

#مؤسسه_صبا

#گروه هنرمعاصر

#فراخوان_هنری

#عکس

#تذهیب

#سرامیک

#سفالگری

#نقاشی_سرامیک

#نقاشی رویسفال

#موزاییک

#نقاشی پشتشیشه

#نگارگری

#نقاشی

#نمایشگاه گروهی آبرنگ

#نمایشگاه گروهی نقاشی

#نمایشگاه گروهی میعاد

#نمایشگاه گروه هنر_معاصر

🍃@artgroupmoaser🍃

🍃@artgallerysaba🍃

#artgroupmoaser

#artgallerysaba

🖥 پایگاه خبری صبا: www.saba.honar.ac.ir

🔵 صفحه اینستاگرام موسسه صبا: www.instagram.com/Artgallerysaba

🔷 کانال تلگرام موسسه صبا: https://t.me/artgallerysaba

اخبار و رویدادها

درباره گالری انتظامی

مقدم شما را گرامی میداریم

گالری انتظامی فروردین 1398 بامدیریت سحرانتظامی کارشناس ارشد پژوهش هنرارتیست نقاش طراح ....برادرزاده استاد عزت الله انتظامی ملقب به آقای بازیگر و دختر استاد قدرت الله انتظامی رهبر ارکستر گروه کر بانوان و نوازنده ویلون و دختر عموی مجید انتظامی آهنگساز بابیش از 17 سال سابقه مدیریتی و گالری گردانی ... افتتاح شد. این مجموعه بافضای تقریبی 100 متر مربع و گنجایش 50 اثر ضمن تکریم هنرمندان پیشکسوت سعی در کشف استعدادهای جوان و شناخته نشده از سراسر ایران و شناساندن کلیه هنرها اعم از هنرهای ایرانی سنتی مدرن را داردتا بستری باشد برای اعتلای هنر در ایران تا با امیدبه یاری خالق زیبایی ها بازدید از آثار هنرمندان و امکان خرید اثارهنری برای همه اقشار مردم فراهم گردد. تاخانه هرایرانی چه کوچک و چه بزرگ میزبان حداقل یک اثرهنری باشد

 
pic17
 
 

گالری جمعه و تعطیلات رسمی گالری تعطیل است

  • بازدید شنبه و یکشنبه ساعت ۱۷الی۱۹
  • ساعت افتتاحیه ۱۶الی۱۹